BEDROCK: NETHER UPDATE 1.16.0 - Beykent Üniversitesi

Son Yayınlar

Ana Sayfa Reklam

8 Temmuz 2020 Çarşamba

BEDROCK: NETHER UPDATE 1.16.0


BEDROCK: NETHER UPDATE 1.16.0

BEDROCK: NETHER UPDATE 1.16.0

Uzun zamandır beklenen Nether Güncellemesi tüm Minecraft Bedrock oyuncularına sunuluyor. Güncelleme şu anda sizin için görünmüyorsa lütfen sabırlı olun.



DEĞİŞİKLİKLER


  • Kızıl Orman, Çarpık Orman, Soulsand Vadisi ve Bazalt Deltas dahil dört yeni Nether biyomu
  • Piglins ve Hoglins gibi yeni tehlikelerin bir koleksiyonuna dikkat edin ve güvenilir, lav yürüyen Strider için gözlerinizi açık tutun
  • Yeni tuğlalar ve ahşap bolluğu ile binaya çıkın ve ürkütücü yeni bitki örtüsü ile büyümeye başlayın
  • Lena Raine'den taze melodiler de dahil olmak üzere yeni müzik ve ortam sesleri havayı dolduruyor ve “Pigstep” adı verilen hızlı bir melodi içeriyor
  • Netherite ile kendinizi güvende tutun ve elmas donanımınızı bir üst seviyeye taşıyın
  • Buzzy Bees güncellemesinden bu yana 300'den fazla hata düzeltmesi ve 180'den fazla topluluk tarafından bildirilen hata düzeltmeleri
  • Mafya yumurtlama, lanetler, köyler, su müziği ve seslerle ilgili bazı sorunları ele aldığımız için parite güncellemeleri listesine göz atmayı unutmayın.



Yeni BİYOMLAR


Warped Ormanı


Çarpık Ormanlar artık Nether'de bulunabilir!

  • Çarpık Nylium, her türlü garip yeni bitki örtüsü ile mağara tabanını halılar
  • Büyük çarpık mantarlar Shroomlights orman zemini aydınlatma ile, bu ormanın "ağaçları" oluşturur
  • Çarpık Siğil blokları çapa kullanılarak hızlıca temizlenebilir
  • Koyu mavi bir sis ormanı kaplar!
  • Çarpık sporlar havada girdap
  • Büküm Üzümleri mağara tabanından ve mantarlardan büyür
  • Çarpık Ormanlar tuhaf, ama aynı zamanda Nether'in en az düşman yeri


Crimson ORMANI


Kızıl Ormanlar şimdi Nether'de bulunabilir!

  • Crimson Nylium, her türlü garip yeni bitki örtüsü ile mağara tabanını halılar
  • Büyük Kızıl Mantarlar, Shroomlights orman tabanını aydınlatan bu ormanın "ağaçlarını" oluşturur
  • Nether Tohumu blokları çapa kullanılarak hızlıca temizlenebilir
  • Ağlayan Sarmaşıklar mağara tavanlarından ve mantarlardan büyür
  • Hoglins bu ormanları dolaşıyor
  • Kızıl sporlar havada girdap

RuhKumu Bölgesi


Soulsand Vadileri şimdi Nether'de bulunabilir!

  • Çoğunlukla Soul Sand ve Soul Soil'den oluşan açık alan
  • Bazalt sütunlar yerden tavana kadar uzanır
  • Vadiden kalan çöplerin bilinmeyen canlıların fosil kalıntıları
  • Kül havada düşüyor
  • Açık mavi bir parıltı vadiyi sarar
  • Burada iskeletlere dikkat edin

Bazalt Bölgeleri


Bazalt Deltas şimdi Nether'de bulunabilir!

  • Volkanik patlama kalıntıları, bu biyom yüksek bir bazalt sütunları ve lav deltaları spor
  • Yürürken, akan beyaz kül pulları ile çevrileceksiniz
  • Sonunda Magma Cubes ev aramak için bir yer var, çok sık yumurtlama
  • Yeni bir blok olan Blackstone, büyük yamalarda bulunabilir



  • Orijinal Nether biyomuna şimdi Nether Wastes deniyor


  • Biyom sis rengi biyomlar arasında sorunsuz bir şekilde karışır. Pürüzsüz.

Yeni Canlılar



Piglinler


  • Piglinler Nether'de yaşayan agresif bir medeniyettir
  • Çoğunlukla Kızıl Orman'da takılıyorlar, ancak Nether Atıklarında da bazılarını bulabilirsiniz
  • Oyuncuları hedef uygulama olarak görürler ve görüşte saldıracaklar
  • Ancak, uygun şekilde giyinirseniz, sizi saygın bir figür olarak görürler veya en azından tolere edilebilirler
  • Piglinler yabancılardan şüphelenir ve eğer bir sandığı açtığınızı veya bir altın blok madenciliği yaptığınızı görürlerse, çaldığınızı varsayarlar ve size göre davranırlar
  • Piglins altını SEVİYOR ve altın eşyalar tarafından dikkatini dağıttı
  • Altın külçeler para biriminden piglins'e para birimidir ve onlara çeşitli külçeler takas edebilir veya onlarla etkileşime girebilir ve çeşitli mallar için takas etmek için külçe alabilirsiniz
  • Piglinler bazen acıkır ve hoglinleri yemek için avlar. Ya da en azından deniyorlar. Sonuçlar ... değişiklik gösterir
  • Piglinler gruplar halinde avlanmayı ve kavga etmeyi tercih ediyor ve bir kavga gerçekleştiğinde herkes
  • Bir şekilde dünyaya giren piglinler oldukça hızlı bir şekilde zombileştirilir
  • Piglinler ruh ateşi ve zombileşmiş piglinler tarafından sürünüyor ve mümkün olduğunda net kalacak
  • Solmayan iskeletler tarihi bir düşmandır ve domuzlar görüşte saldıracak
  • Bebek domuzlar o kadar tehlikeli değiller ama yaramaz olabilirler, bu yüzden arkanı kolla
  • ... ve bebek hoglins ile oynamayı seviyorlar

Hoglinler


  • Hoglins, Kızıl Ormanlarda yaşayan büyük agresif hayvanlar
  • Görünürde oyunculara saldırıyorlar, bu yüzden dikkatli olun, sizi kolayca bir çıkıntıdan çıkarabilirler!
  • Hoglins domuz eti ve bazen deri düşürür, ancak isteyerek değil
  • Koyu kırmızı mantarları besleyerek hoglins yetiştirebilirsiniz, ancak bunu kendi sorumluluğunuzdadır
  • Hoglins bazen piglinler tarafından avlanır, ancak kavga etmeden aşağı inmezler!
  • Buna rağmen, hoglins ve piglinler düşman değil - daha çok bir ekosisteme benziyorlar
  • Bebek hoglins sert olduklarını iddia etmeyi sever - ama endişelenmeyin, dişsiz öfkeli yavrulara benziyorlar
  • Hoglinleri arkanızda tutmak mı istiyorsunuz? Profesyonel ipucu: Hoglins, çarpık mantarların kokusundan nefret ediyor!


Striderlar


  • Striders, Nether'i tercihen lav yoluyla geçiren nötr çetelerdir
  • Striders, ilk önce üzerlerine bir eyer yerleştirilirse monte edilebilir
  • Domuzlara benzer şekilde, sopa üzerinde mantar kullanarak oyuncu tarafından kontrol edilebilir!
  • Düşman değiller
  • Lavda doğarlar ve ateşe dayanıklıdırlar
  • Lavta olmadıklarında donarlar, ürperirler ve daha yavaş hareket ederler
  • Striderleri çarpık mantarları besleyerek üreyebilirsiniz
  • Bebek Striders ebeveynlerini takip ediyor


Zombi Domuz Adamlar


  • Zombi pigmenleri şimdi zombiye piglinler olarak biliniyorlar ve şimdi kulakları var ... şey, en az bir kulak


ZOGLİNLER


  • Zoglinler zombileştirilmiş hoglindir - dünyaya hoglin getirmenin sonucu
  • Hogtenlerin aksine, yetiştirilemez veya beslenemezler ve çarpık mantarları umursamazlar
  • Dikkat - bu hayvanlar çıldırıyor ve gördükleri her şeye saldırıyorlar

Yeni Oyun İçi Görüntüler

Yıkık Portallar

  • Eski Nether portallarının kalıntıları artık Nether ve Overworld'de bulunabilir!

Tabya Kalıntıları

Blackstone'dan yapılmış ve Piglins ve Hoglins ile dolu nedir? Tabya Kalıntıları!

  • 4 ayrı Bastion Kalıntı tipi eklendi: Köprü, Hoglin Ahır, Konut Üniteleri ve Hazine Odası
  • Bu büyük yapıları, Bazalt Deltas'ın küllü uçurumları hariç, Nether'deki tüm biyomlarda bulabilirsiniz.
  • Onu eviniz olarak adlandırmak için bir Bastion Kalıntısını keşfedin, yağmalayın ve fethedin ... ama dikkat edin, Piglinler davetsiz misafirlere eşyalarını çalamazlar.
  • Lena Raine'den sadece Bastion sandıklarında bulunan 'Pigstep' adlı yeni bir müzik diski eklendi

Siyah taş

Rengi neredeyse Mojang'ın eski yazarı ve arkadaşı Tom Stone'un mizahı kadar karanlık olan tek taş!

  • Düzenli, cilalı ve cilalı tuğla varyantlarına sahip yeni bir taş blok seti eklendi!
  • Altınla doldurulmuş ve kırıldığında altın külçelerini düşürme şansı olan Yaldızlı Blackstone - Blackstone eklendi
  • Bu yeni blokları Bastion Kalıntıları'nda bulabilirsiniz
  • Blackstone bir Fırın yapımı için kullanılabilir
  • Blackstone taş aletler yapmak için kullanılabilir

Yeniden Doğuş Çapa

  • Nether'deki yeniden doğma noktanızı ayarlayabilecek yeniden doğma çapası eklendi
  • Maksimum dört şarjı şarj etmek için Glowstone'u tutarken kullanın - her yeniden doğma bir şarjı tüketir
  • Yeniden doğma çapasını bir dağıtıcı kullanarak şarj edebilirsiniz

Netherite

  • Hollandalı eşyalar lavda yüzer, böylece planlanmamış lav banyosundan sonra tüm ekipmanlarınızı kaybetmezsiniz
  • Hollandalı aletler elmastan daha hızlı çalışır ve daha uzun süre dayanır
  • Hollanda silahları elmastan daha fazla hasar verir
  • Netherit zırhı elmastan daha yüksek tokluğa ve dayanıklılığa sahiptir
  • Hollandalı eşyaların elmastan daha yüksek büyü değerleri vardır (ancak altın kadar yüksek değildir)
  • Netherit zırhı size geri tepme direnci verir, bu nedenle oklarla vurulduğunda neredeyse hiç geri çekilmezsiniz ve böyle bir Nethercon blokları bir işaretin tabanı olarak kullanılabilir ve netherite külçeler bir işaretin yakıtı olarak kullanılabilir. Tuhaf esnek ama tamam
  • Ve havalı görünüyor!

Hollanda işçiliği

  • Nether'un alt derinliklerinde antik kalıntıları kazın. Kendi sorumluluğunuzdadır. Bunun için sigorta kapsamı yok
  • Bir fırında veya yüksek fırında netherit hurda haline getirin
  • Bir netit külçe yapmak için 4 netherit hurdasını bir işçiliği tablosunda 4 altın külçe ile birleştirin

Netherting Aletleri ve Zırhı

  • Elmas aletlerinizden veya zırh parçalarınızdan birini, bir İngiliz külçe ile Smithing Masasına ekleyin
  • Smithing Table, yeni netherite öğenizi doğru yuvada önizleyecektir. Zanaat için çıkar!

Hedef Blok

Çünkü yüzleşelim, amacınız biraz pratik yapabilir

  • Merkeze ne kadar yakın vurursanız, redstone sinyali o kadar büyük olur!
  • Bu tarif için bir saman bloğuna ve dört redstone'a ihtiyacınız olacak

Ruh Hızı

Bir daha asla Soul Sand Vadileri'nde sarhoş olmayın - Soul Speed ​​sizi örtbas eder!

  • Soul Sand ve Soul Soil'de gezinmek için bu ruh emici büyüyle botlarını seç!
  • Bir dezavantajı var: Büyüler, yürüdüğün her bir Soul bloğunu yavaşça aşağı çekecek
  • Sadece bu sinir bozucu Piglinlerle takas yapılarak elde edilebilir

mıknatıs taşı

Yataklarınızı almanıza yardımcı olabilecek yeni bir blok!

  • Hollandalı bir külçe ve yontulmuş taş tuğladan yapılmıştır
  • Pusulayı bu lodestone'a yönlendirmek için bir taşta pusula kullanın

Yeni Bloklar

  • İki yeni yanıcı olmayan ahşap benzeri malzeme - Kızıl Saplar ve Bükülmüş Saplar
  • Sökülen versiyonları da dahil olmak üzere Kızıl ve Çarpık Saplar Hyphaları üretilebilir. Overworld'den ahşaba benzer
  • Bazalt blokları - sütunlar olarak bulabilirsiniz, ancak herhangi bir yönde yerleştirilebilirler
  • Yeni zemin yüzey blokları: Kızıl Nylium ve Çarpık Nylium
  • Netherrack'ta kemik unu kullanmak Nylium'u yayabilir
  • Yeni bitki örtüsü: Nether Lahanası, Kızıl Kökler ve Çarpık Kökler
    • Çarpık ve Kızıl kökler ve mantarlar saksılara yerleştirilebilir
  • İki çeşit mantar: Kızıl ve Çarpık - onları büyütmek için kemik unu kullanmayı deneyin!
  • Çarpık siğil blokları
  • Bir bloğun altından aşağı doğru büyüyen Ağlayan Üzümler!
    • Ağlayan sarmaşıklar tırmanabilir!
  • Yeni bir doğal ışık kaynağı: Shroomlights
  • Ruh Toprağı eklendi! Ne zaman yangın Ruh Toprakta yandığında, mavi bir alevle yanar!
  • Soul Soil, Soul Torch'ları yapmak için kullanılabilir ve bunlar Soul Lanterns'e dönüştürülebilir!
  • Soul Campfire - Soul Soil veya Soul Sand ile hazırlanmış mavi alevli bir kamp ateşi
  • Lav seviyesindeki ve altındaki tüm Nether biyomlarına Blackstone ve Gravel yamaları eklendi
  • Nether altın cevheri artık balık avında ortaya çıkabilir!
  • Nether altın cevheri herhangi bir kazma ile çıkarılabilir ve altın külçelerini düşürür
  • Keskin Nether Tuğlaları, Kırık Nether Tuğlaları ve Kuvars Tuğla blokları eklendi

Müzik Ve Sesler

  • Hepsi çok yetenekli Lena Raine tarafından bestelenen üç yeni parça ekledik
    • Rubedo, Nether Atıklarında oynanıyor
    • Chrysopoeia Kızıl Ormanlarda oynanır
    • Soulsand Valleys aşağıda oynanır
  • Nether'e karamsar sesler eklendi
  • Su altı müziği eklendi
  • Ortam mağara sesleri eklendi
  • Java Edition paritine yaklaşmak için çok sayıda sesin hacmi ve perdesi biraz değişti

emotes:

  • Oyuncular artık oyunda Emote animasyonlarını kendilerini ifade etmenin eğlenceli bir yolu olarak kullanabilirler! İfadeler, Soyunma Odası içindeki bir İfade tekerleğine atanır. Ücretsiz, satın alınabilen ve başarı ödülleri olarak sunulan İfadeler vardır

Başarı Ödülleri:

  • Bu özellik, başarıları tamamlarken oyuncuları Giyinme Odası öğeleriyle ödüllendirir. Bir başarının kilidi zaten açılmışsa, ödül hemen kullanılabilir. Ödüller, Emotes dahil Giyinme Odası öğelerinin tam gambitidir

Yeni Başarılar:

  • Bullseye - Bir Hedef bloğunun (15G) boğa gözüne çarp
  • Beni enkazda koru - Tam bir Netherit zırhı (50G) giyin
  • Oooh, parlak! - Bir Piglin'i altın kullanarak dikkat dağıtın (30G)
  • Sıcak turizm - Tüm Nether biyomlarını ziyaret edin (30G)

Benzerlik

Mafya umutsuzluk

  • Ana kaya mafya umutsuzluğu kuralları, artık Java Edition'ın mafya umutsuzluğu kurallarına benzer şekilde çalışacak şekilde değiştirildi. Bu, çetelerin oyuncunun etrafında daha tutarlı bir şekilde umutsuzluğa düşmesine izin verir
  • Kalıcı olarak ayarlanmış çeteler (cazip, ad etiketli, evcilleştirilmiş, yetiştirilmiş vb.) Asla doğal olarak umutsuzluğa kapılmayacak
  • Doğal olarak yumurtlayan çetelerin neredeyse tamamı, simülasyon mesafesi 4 olan bir dünyanın en yakın oyuncularına 44 blok veya daha uzak olduklarında otomatik olarak umutsuzluğa düşecektir. Daha yüksek simülasyon mesafelerinde, çeteler simülasyonun kenarındaki bir yığındayken umutsuzluğa kapılırlar. en yakın oyuncuya uzaklığa veya 128 bloğa kadar mesafe
  • Balıklar tüm simülasyon mesafelerinde en fazla 40 blok veya daha fazla aralıkta otomatik olarak umutsuzluğa kapılır
  • Çeteler en yakın oyuncudan 32 ila 44 blok arasındaysa, 30 saniye boyunca hasar almamalı ve 800 şansta 1'i başarabilmelidir.
  • Aşağıdaki çeteler bu umutsuzluk kurallarına uymaz:
    • Kalmamak patron
    • ender Ejderha
    • Tahliye Illager
    • hakkını koruyan
    • bal arısı
    • Demir Golem
    • Kar Golemi
    • Yaşlı Muhafız
    • Köylüler
    • Gezgin tüccar

lanetler

  • Bağlama Laneti
  • Yok Olmanın Laneti

sesler

  • Kemik bloğu, Netherrack, Soul Sand, Nether Wart, Nether Brick, Kuvars Cevheri, Bal bloğu ve Petek bloğu için güncellenmiş blok sesleri
  • Araçlar artık kırıldıklarında gürültü yapıyor ( MCPE-32355 )

Köyler

  • Köylü ticaret değerleri Java Sürümü ( MCPE-47141 ) ile eşleşecek şekilde değiştirildi
  • Oyuncular bir köydeki popülerliklerini daha güvenilir bir şekilde artırıyor
    • Köylülerle ticaret yapmak artık popülerliği doğru bir şekilde artırıyor
    • Bir Zombi Köylüsünü Tedavi Etmek artık daha fazla popülerlik sağlıyor
    • Popülerlik zamanla daha tarafsız hale gelecek
  • Artan golem spawn oranı ve modifiye spawn kuralları ( MCPE-47157 )
    • Köylülerin en az% 75'i geçen gün çalışmış olmalı
    • En az 20 yatak ve her köylünün bir yatağı vardır
    • Her 10 köylü için sadece 1 golem doğacak
  • Köylüler artık elektrikli demir kapılarını kapatmıyor ( MCPE-44621 )
  • Baskın sırasında köylüler artık evlerinin etrafında koşmuyorlar
  • Baskın patron çubuğu şimdi başka bir boyuttan baskına döndüğünde yeniden ortaya çıkıyor

Daha Fazla Parite Değişikliği

  • Bırakılan öğeler artık üç boyutlu nesneler ve döndürme
  • Pasif çeteler artık ihtiyaç duydukları bloklarda ortaya çıkıyor ( MCPE-47596 )
  • Kirpi balığı artık yaklaşıldığında orta enflasyon durumuna sahip
  • Gelecekteki bir güncellemede eksik sesleri güncelleyeceğiz
  • Bir çiçeğin yanına meşe veya huş ağacı fidanı dikmek, fidan büyüdükten sonra artık bir arı yuvası yumurtlama şansına sahiptir.
  • Su artık Java Edition ile eşleşerek kenarlardan donuyor
  • Oyuncular artık yağmurda Conduit Power efekti alıyor ( MCPE-35941 )
  • Podzol artık oyuncu tarafından yetiştirildiğinde büyük Ladin ağaçlarının altında üretiliyor
  • Wither artık yumurtlama animasyonu sırasında obsidyeni kırmıyor ( MCPE-59502 )
  • Çit Kapıları artık altında destek blokları olmadan yerleştirilebilir ( MCPE-31026 )
  • Bir çiçeğin 2 blok yarıçapında yetiştirilen meşe ve huş ağacı fidanları artık bir Arı Kovanı ile bir ağaç yetiştirme şansı% 5
  • Nether Brick bloklarının dokusu güncellendi
  • Hasarlı Yaylar, Dağıtıcıları yapmak için tekrar kullanılabilir ( MCPE-55861 )
  • Çiçekler artık etkileşim / sağ tıklama ile saksılardan çıkarılabilir
  • Ender'in Gözü Değişti, Java Sürümü'ne uyacak şekilde parçacıkları patlatır
  • Demir Çubuklar öğesinin dokusunu, Java Sürümü ( MCPE-25802 ) ile eşleşecek şekilde düzenledi
  • Kabaklar altına bir destek bloğu olmadan yerleştirilebilir ( MCPE-35761 )
  • Kaktüs bloklarının üzerine yerleştirilen tekneler artık hasar görecek ve kırılacak
  • Gözlemci blokları artık yerleştirildiğinde durum değişikliğini hemen algılamıyor
  • Tüm çeteler (oyuncu dahil) artık lavlarda boğulmayacak. Bu, lavda yüzmek için artık bir su soluma iksiri gerekmediği anlamına gelir! ( MCPE-17073 )
  • Üst kar altında hareket eden bloklar artık doğru bir şekilde üst karın yok edilmesine neden oluyor
  • Üst kar artık kompostlara ve kazanlara yerleştirilebilir
  • Derslerde Java Edition ( MCPE-43109 ) ile eşleşecek şekilde düzeltilmiş kitap oluşturma konumu
  • Grindstone artık büyüleri kaldırırken onarım cezasını kaldırıyor ( MCPE-45130 )
  • Bad Omen için parçacık rengi artık koyu yeşil
  • Woodland Mansion 'arena' odası yanlış döşeme tipi zemine sahipti ( MCPE-41335 )
  • Kakao Baklaları artık sudayken kırılıyor ( MCPE-36335 )
  • Ender Dragon ateş topu artık aşırı hasar vermiyor ( MCPE-40344 )
  • Çubuk, kalkan ve kürek üzerindeki havuç artık Bedrock'da dayanıklılığını kaybediyor

    DEĞİŞİKLİKLER

    Oynanış Değişiklikleri

    • Geri tepme direnci artık bir olasılık yerine bir ölçek
    • Varlıklar şimdi akan lav tarafından itiliyor
    • Wither artık Soul Soil kullanılarak bir üs olarak çağrılabilir
    • Creepers artık sudaki bir teknede hasar veriyor
    • Panik yapan çeteler artık tüm hasar türleri için yapıyor
    • Çapa artık bir kazıcıdır ve Nether Siğil Bloğu, Çarpık Siğil Bloğu, Saman Bloğu, Kurutulmuş Varek Bloğu, Hedef Bloğu ve Shroomlight'ı kazabilir. Çapalar diğer diggable eşyalar gibi büyülenebilir

    Yeni Sunucu Penceresi

    • Üçüncü taraf sunucular hakkında daha fazla bilgi sağlamak için yeni bir sunucu sekmesi oynatma ekranı düzeni oluşturuldu: Açıklama, ekran görüntüleri, mevcut oyunlar ve haberler / güncellemeler
    • Erişilebilirlik amacıyla üçüncü taraf sunucu iletilerinden renkler kaldırıldı
    • Oyuncular için sabit ping gecikmesi netliği, artık oyuncu sayısından ayrı gecikme değeri sağlıyor
    • Bir sunucu eklemenin ne yaptığını açıklayan mesajlaşma eklendi

    Tekme ve Banning Değişiklikleri

    • Tekmeleyen
      • Sorunlu oyuncular artık Duraklatılarak ve Oynatıcı İzinleri ekranına giderek dünyanızdan çıkarılabilir
      • Operatör izinlerine sahip olan herkes oyuncuları tekmeleyebilir. Güvenilir oyuncular dünyanızı yönetmenize yardımcı olabilir
      • Vurulmuş oyuncular dünya açıkken LAN oyunlarına katılamayacak
    • Kick Komutu
      • Sorunlu oyuncular, isteğe bağlı olarak tekme nedeni de dahil olmak üzere yeni / kick komutu ile tekmelenebilir
      • Tekme komutu / kick @a [c = -2] gibi hedef seçicileri kullanabilir
    • Yasaklama ve Diyar İzinleri
      • Bölge sahipleri aynı zamanda oyuncu izinlerini duraklatarak ve Oyuncu İzinleri ekranına giderek yasaklayabilirler.
      • Bölge sahipleri artık Oyuncu İzinleri ekranından Bölge'deki oyuncuların izinlerini değiştirebilir
      • Bölge adı artık duraklatma ekranında gösteriliyor

    Spawnpoint Komutu

    • '/ Spawnpoint' komutu artık Nether'de kullanılabilir

    Mojang Stüdyoları

    • Açılış ekranı, yeni Mojang Studios logosuyla güncellendi!

    DÜZELTMELER


    Kilitlenme

    • Oyun sırasında meydana gelebilecek birkaç kilitlenme düzeltildi
    • Kaynak Paketi ekranlarında 'Daha Fazla Oku' tıklandığında oluşabilecek kilitlenme düzeltildi
    • Ana bilgisayar oyunu kaydedip oyundan çıktığında bazen bölünmüş ekranda meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi
    • Görünmez Shulker Kutuları ile bunları açmaya veya kırmaya çalışırken çökmeye neden olabilecek bir sorun düzeltildi ( MCPE-55894 )
    • The End'de meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi
    • Kemik Unu bir Çimen bloğuna dağıtılırken oluşabilecek bir çökme düzeltildi ( MCPE-53033 )
    • Parçacıklar bulunan bir dünyadan çıkarken meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi
    • Arı kovanlarına yayılan yangının neden olduğu bir kaza düzeltildi
    • Xbox One'da oyunu yeniden başlattıktan sonra bazen meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi
    • Davranış Paketlerindeki belirli JSON dizelerini ayarlarken oluşabilecek kilitlenme düzeltildi
    • Eklentiler'de özel blokların kullanımıyla oluşabilecek bir kilitlenme düzeltildi
    • Oynatıcıya öğe döndüren özel bir tarif Eklentisi kullanılırken meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi
    • Ender Dragon yeniden doğarken '/ kill' komutu kullanıldığında meydana gelen çökme düzeltildi

    Verim

    • Çok sayıda Kelp tesisini parçalarken gelişmiş performans
    • Öğe çerçevelerindeki haritalarla ilgili gelişmiş performans ( REALMS-1532 )
    • Karakter yükleme güvenilirliği artırıldı ( MCPE-55968 )
    • Optimize edilmiş ana kare animasyon oynatımı

    Genel

    • Dünyaları Konsol Sürümü'nden Bedrock'a dönüştürürken parçaların üzerine yazılmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi ( MCPE-58480 )
    • Başarıların çevrimdışı olarak kilidinin açılmasını engelleyen bir sorun düzeltildi
    • Xbox One'da senkronizasyon istemini iptal ettikten sonra ana menünün takılma sorunu düzeltildi ( MCPE-53266 )
    • Sunucu düzeyi etkinleştirildiğinde istemciler için Deneysel Oynanış'ın etkinleştirilmemesi düzeltildi
    • Parçalardaki bazı öğelerin yanlış dönüştürülmesine neden olan bir dünya dönüşüm sorunu düzeltildi
    • Marketplace'in her zaman doğru yüklenmemesi sorunu düzeltildi
    • İOS'ta görünmeyen davet bildirimleriyle ilgili bir sorun düzeltildi
    • İçe aktarılan dünya şablonlarının (.mctemplate) Gear VR cihazlarında görünmemesi sorunu düzeltildi

    Oynanış

    • Blokların kırıldıktan sonra tekrar görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-48914 )
    • Mafya popülasyon sınırı yalnızca doğma kurallarına sahip mafyaları sayacak şekilde değiştirildi ( MCPE-54378 )
    • Köylülerin çok oyunculu dünyalarda bazen iş sitelerine doğru bir şekilde bağlanmamasına neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-49580 )
    • Elytra ile yüksüz bir parçaya çok hızlı uçmak artık kinetik enerji ile ölüme neden olmaz ( MCPE-55671 )
    • Yeniden doğma menüsündeyken oyuncuların başlığı kapatarak öğeleri kopyalayabilmeleri düzeltildi ( MCM-66573 )
    • Oyuncular artık yüzmekten karada koşmaya daha rahat geçebilir
    • Envanter ekranındaki kontroller artık daha kullanıcı dostu ve fare ve klavyeyi kullanırken kontrollere daha yakın ( MCPE-34912 )
    • XP küreleri bir kez daha rastgele yönlere ateş ediyor ( MCPE-58715 )
    • Eğer oyuncu uyandığında yatağın yanında veya üstünde duracak yer yoksa yatak kullanmak imkansızdır ( MCPE-42881 )
    • Bölgelerdeki parçaların doğru yüklenmemesi ile ilgili bir sorun düzeltildi ( REALMS-2037 )
    • Su altında bir yataktan çıkarken hareket artık su kontrollerine doğru şekilde geçecek ( MCPE-49632 )
    • Koşarken bir olta atmak artık oyuncuyu yavaşlatmıyor ( MCPE-56199 )
    • 'Alarmı Sesi' başarısı artık oyuncular tarafından değil, düşmanca çeteler tarafından tetikleniyor
    • Oyuncunun hit kutusu şimdi Elytra uçuş ortasında çıkarılırken doğru bir şekilde sıfırlandı
    • Sneak artık oyuncunun yüzerken doğru şekilde hareket etmesine izin verecek
    • Yeniden doğma yeri düzeltildi, böylece oyuncular uyuduktan sonra kafaları bir blokta uyanmayacaklar
    • Bir binek sürdükten sonra stokların açılmasını engelleyen bir sorun düzeltildi ( MCPE-63196 )
    • Baskın çubuğu şimdi başka bir boyuttan etkin bir Baskın'a döndüğünde doğru görünecek
    • Birinci şahıs görünümünde oyuncuya Elytra kayma rotasyonları önlendi ( MCPE-53092 )
    • Oynatıcı artık katı olmayan bloklar tarafından yeniden doğduğunda katı bloklara taşınmaz ve bu da x-ışını görüntüsüyle sonuçlanır ( MCPE-53460 )
    • Yaratıcı modda uçma durumu artık dünya ayarlarına eriştikten sonra da kalıyor
    • Uç Portalı yumurtlama noktalarındaysa, uçan oyuncular dünyaya geri dönebilirler
    • Köylüler ve oyuncuların yataktan kalkarken blokların içinde yeniden doğmasına izin veren bir hata düzeltildi ( MCPE-46064 )
    • Oyuncular artık bir dünyaya yeniden yüklenirken kısmi bloklardan ışınlanmıyor ( MCPE-46858 )
    • Oyuncular artık kabarcık sütununda yüzdükten sonra havada yüzemiyorlar ( MCPE-48958 )
    • Kaplumbağa Kabuğu ( MCPE-35769 ) ile blokların altında yüzerken oyuncular artık su altında nefes alamıyor
    • Elytra ile yüksek hızlarda uçmak artık sesin gerginleşmesine neden olmaz ( MCPE-19945 ,  MCPE-52931 )
    • Aynı alanı kaplayan yığılmış minecartlar artık beklendiği gibi yüklenecek ve boşaltılacak ( MCPE-54244 )
    • Boyutlar arasında seyahat ederken parçaların doğru şekilde yüklenmesini engelleyen bir sorun düzeltildi ( MCPE-63268 )
    • Bir olta dökmek artık kendini oyuncunun omzuna monte edilmiş bir Papağana tutmaz ( MCPE-60361 )
    • Kısmi blokların üstünde tekneler artık hareket edebiliyor ve takılmıyor ( MCPE-34580 )
    • Tekneler artık alt yarı plakalarda kaymaya devam etmiyor
    • Pürüzsüz kamera seçeneği (tam klavye oyunundan) artık titremiyor ve tekrar pürüzsüz ( MCPE-54969 )
    • Oyuncu Nether veya End'de öldüğünde ekran artık seğirmiyor
    • Işık yayılımı artık doğru çalışıyor, düşman mafya yumurtlamasını düzeltiyor ( MCPE-49616 )
    • Parçalar artık 250 MB'ın üzerindeki dünyalara düzgün yüklenemiyor ( MCPE-58514 )
    • Bir blok değişikliğinden sonra ışığın devam etmesine neden olan bir sorun düzeltildi
    • Aydınlatma artık yığın sınırları boyunca doğru bir şekilde yayılıyor ( MCPE-58182 )

    Mob'lar

    • Demir Golemlerin gezinme animasyonunu değiştirdi ( MCPE-63151 )
    • Çeteler artık zarar görüyor ve Kaktüs bloklarının üstündeyken eşyalar yok ediliyor ( MCPE-14303 )
    • Evcilleştirilmiş atların atlama animasyonu düzeltildi
    • Mağara çeteleri artık yüzey çeteleri olarak sayılmaz ( MCPE-41273 )
    • Çeteler artık eşyaları toplayıp zırh donatıyor ( MCPE-14211 )
    • Sabit Blaze yolu bulma ve gezinme ( MCPE-45469 )
    • Zorluk Huzurlu olarak ayarlandığında Ghast'ların ortaya çıkmasına izin veren bir hata düzeltildi ( MCPE-53383 )
    • Pillager Kaptanlarının düşman olmasını engelleyen bir sorun düzeltildi ( MCPE-44987 )
    • Buz bloklarının üzerinde balıkların akan suda yumurtlamasına izin veren bir sorun düzeltildi
    • Teknelerdeki sürüngenler artık yakındaki oyunculara hasar veriyor
    • Kutup Ayıları, Papağanlar, Ocelots ve Yunusların serbest bırakılmasını engelleyen bir sorun düzeltildi ( MCPE-63095 )
    • Canavar yumurtlayanlarda görünen çetelerin görünür olmaması ( MCPE-56879 )
    • Düşman çeteler artık doğru bir şekilde kaplumbağa yumurtalarını araştırıyor ve atlıyor ( MCPE-36244 )
    • Kurtlar artık daha fazla biyom üretiyor ( MCPE-49792 )
    • Küçük çeteler artık merdiven bloklarının yarattığı boşluklarda sıkışmayacak
    • Köylüler, baskın sırasında artık evlerinde dolaşmıyor
    • Köylüler artık Trident büyü kitaplarını esnaf olarak sunma şansına sahipler ( MCPE-35406 )
    • Köylüler artık havuç paylaşımı ile meşgul olmayacaklar ( MCPE-32627 )
    • Kürlenmiş Zombi Köylüleri artık indirimli işlemler sunabilir ( MCPE-47040 )
    • Tedavi edilmiş Zombi Köylüleri artık XP'yi beklenmedik bir şekilde miras almıyorlar , bu da yeni bir meslek edinmelerini engelliyor ( MCPE-48712 )
    • Tedavi edilmiş zombi köylüleri bir kez daha üreyebilir ( MCPE-48533 )
    • Çeteler artık Soul Sand bloklarında yol bulabilir
    • Angry Arılar şimdi daha yavaş hareket ediyor ( MCPE-53689 )
    • Minibüslere girerken çeteler artık sallanmaya başlamıyor
    • Kalan iksir tarafından öldürülen çeteler şimdi iksir bir oyuncudan geldiğinde XP'yi düşürüyor ve nadir yağma
    • Kutup Ayıları artık iki arka bacakta oyuncu kovalamıyor
    • Koyun artık kısmi bloklardan çim yemiyor
    • Sürüngenler artık hedeflerini gözden kaybettikten hemen sonra aggro kaybetmiyorlar ( MCPE-32815 )
    • Ghast hitbox şimdi renderıyla eşleşiyor ( MCPE-44326 )
    • Enderman'ın oyunculara bakarken oyunculara saldırmaması sorunu giderildi
    • Endermen artık Netherrack'ı almıyor
    • Minecarts artık paralel yollardaki diğer minecarts ile çarpışmıyor ( MCPE-59302 )
    • Evcil atlar artık onları yetiştirmek için kullanılamayan yiyecekler tarafından cazip hale getirilemez
    • En yakın saldırgan hedeflerini bulmak için büyük bir gecikme olan bazı çetelerin düzeltilmesi (Kurtlar koyunlara saldırıyor)

    • Demir golemler artık saldırıya geçmeden önce bir hedefe ulaşabileceklerinden emin olacaklar ( MCPE-42402 )
    • Monte edilmiş çetelerin yakın dövüş saldırı menzili azaldı ( MCPE-48539 )
    • Bazen çetelerin alt plakalarda yanmasını önleyen bir hata düzeltildi ( MCPE-32822 )
    • Deniz kaplumbağaları bir kez daha yumurtaları doğru şekilde yerleştiriyorlar ( MCPE-59043 )
    • Guardians artık kabarcık sütunlarında ortaya çıkabilir ( MCPE-37671 )
    • X ve Z eksenlerinde hareket ederken Vex çetelerinin çok yavaş hareket etmesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-41879 )
    • Lav'taki bir varlık üzerinde durduysa, bir çetenin yanabileceği bir hata düzeltildi
    • Wither'in yumurtlama patlaması artık obsidyeni kırmıyor ( MCPE-59502 )
    • Arılar artık merdivenlerin altına sıkışmıyor ( MCPE-61625 )
    • Oyuncu ayrıldıktan ve dövüş alanına döndükten sonra Ender Dragon'un sıfırlanmasına neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-51501 )
    • Köylerde çok fazla kedinin yumurtlamasıyla ilgili bir sorun düzeltildi ( MCPE-60331 )
    • Gardiyanlar ve Yaşlı Muhafızlar artık suya ulaşmaya çalışırken havada yüzmeyecekler ( MCPE-33641 )
    • Beklenmeyen yerlerde ortaya çıkan Sabit Pillager Devriyeleri ( MCPE-58285 )
    • Woodland Konakları'nda ortaya çıkan hakikatörler saldırıya uğramadan önce şimdi agresifler ( MCPE-43208 )
    • Kalamar artık daha sık doğacak. Okyanus kepi şimdi 4 ve nehir kepi şimdi 2 ( MCPE-39758 )
    • Boğulan artık tridentleri donatmadan bırakamaz ( MCPE-32731 )
    • Kedilerin oyuncu ile bir yatakta uyumasını engelleyen bir hata düzeltildi
    • Kar Golemi artık bir çit bloğunun arkasındayken çetelerde kartopu çekmeyi deneyebilir ( MCPE-24840 )
    • Zombie Köylülerinin demir kapıları kırmasına izin veren bir hata düzeltildi ( MCPE-43725 )
    • Oturan çeteler artık kaymayacak ve üreyecek ( MCPE-62160 )
    • Çeteler artık magma bloklarında yumurtlarken sürekli hasar alıyor ( MCPE-47518 )
    • Ghast sesleri artık daha kısa bir aralıkta duyuluyor

    Bloklar

    • Bir dünyayı yeniden yükledikten sonra Redstone gücünün varillerden geçmesini önleyen bir hata düzeltildi ( MCPE-46742 )
    • Kapının alt yarısı kırıldıktan sonra kapılara takılan işaretler artık yüzer halde kalmaz ( MCPE-43748 )
    • Pürüzsüz Kuvars artık doğru dokuyu kullanıyor ( MCPE-42276 )
    • Dev Mantarlarda İpek Dokunuşu kullanmak artık doğru blokları düşürüyor ( MCPE-34114 )
    • Bir piston tarafından itildiğinde bloklar artık su dolu durumlarını kaybedecek ( MCPE-43166 )
    • Kelp şimdi bir piston tarafından kısmen kırıldıktan sonra büyümeye devam edecek ve aşağıdaki parça maksimum rastgele yaş 24 olacak ( MCPE-57330 )
    • Yağan kar artık katı blokları kıramaz ( MCPE-63214 )
    • Resimler artık öğe çerçevelerinin üzerine yerleştirilemez
    • Kaktüs blokları artık lavın yanındayken kırılıyor
    • Kardaki çiçekler şimdi doğru bir şekilde kırılıyor ve doğru öğeyi bırakıyor ( MCPE-30147 )
    • Mercan ve mercan fanları artık Silk Touch ile büyülenmiş balta veya kürekle çıkarıldığında düşüyor
    • Kelp'in çok erken büyümesini durdurabilecek bir sorun düzeltildi - Kelp şimdi kendini eklemeye çalışırken tıkırdama kuyruğundaki bloğu kontrol ediyor ( MCPE-57330 )
    • Bir dünyayı yeniden yüklerken bazen Redstone meşalelerinin takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-48054 )
    • Magma blokları artık üzerinde oturan üst karı eritiyor
    • Düşen bloklar artık buz blokları ve cam üzerine düştüğünde kırılmıyor
    • Miselyum artık yeterli ışığa sahip olmadığı için yanlış şekilde kire dönüşmüyor
    • Yakındaki bir patlama ile patlatıldığında TNT artık bir eşya olarak düşmüyor
    • Sabit kapaklı çarpışma şekli ( MCPE-13451 )
    • Düşen bloklar (kum gibi) geri çekilmiş pistonlara düştüğünde artık kırılmayacak ( MCPE-20109 )
    • Bambu, takılmalarını önlemek için çeteler tarafından kullanılamaz hale getirildi ( MCPE-46805 )
    • Bambu artık Deneysel Oyun etkinleştirilmeden bambu fidanlarının üstüne yerleştirilebilir ( MCPE-50088 )
    • Bir Stonecutter'da Kuvars Bloğu kullanmak artık Düz Kuvars plakalar yerine Kuvars Levhalar üretiyor ( MCPE-57925 )
    • Demir Çubuklar ve Cam Paneller artık Duvarlara bağlanıyor ( MCPE-73989 )
    • Hareketli bloklar artık doğru çarpışma kutusuna sahip ( MCPE-62419 )
    • Aktivatör Rayları artık oyuncuları ve diğer çeteleri doğru pozisyonda söküyor ( MCPE-30744 )
    • Pastalar artık kısmen yenildiğinde doğru doku durumlarına sahip ( MCPE-14757 )
    • Birden fazla Bal Bloğu hazırlamak artık oyuncuya doğru miktarda öğeyi iade ediyor ( MCPE-63461 ,  MCPE-58579 )
    • Birden fazla Bal Bloğu üretmeye çalışmak artık örs ve değirmen taşı kullanımını kırmıyor ( MCPE-63030 )
    • Düzeltilmiş Hazne isabet kutusu şekli ( MCPE-47541 )
    • Zırh, dünya yeniden yüklendiğinde artık bloklar arasında kaymıyor ve düşmüyor ( MCPE-29170 )
    • 'Döşeme Damlaları' kuralı devre dışı bırakıldığında zırh Standı ve içeriği kırıldığında öğe olarak düştü
    • Abandoned Village tohumundaki şehir merkezindeki saman blokları artık doğru şekilde üretiliyor
    • Kabaklar ve Kavunlar artık gözlemcilerin altında büyüyebilir ( MCPE-48717 )
    • Bir sünger bloğu yakınında bir ateşe su verirken 'hayali' su bloğu görünmesine neden olacak bir sorun düzeltildi ( MCPE-57063 )
    • İskele üzerinde yürümek artık doğru sesleri çalıyor ( MCPE-53279 )

    Öğeler

    • Doğru miktarda çilek artık Sweet Berry Burçlarından ( MCPE-47160 ) tutarlı bir şekilde toplanabilir
    • Tamamen büyütülmüş Sweet Berry çalıları artık kemik unu tutarken hasat edilebilir ( MCPE-54206 )
    • Haritalar artık Editions'tan Bedrock'a doğru ölçekte dönüşecek ( MCPE-58796 )
    • Yeni oluşturulan haritalar artık doğru zoom seviyesiyle başlıyor ( MCPE-63416 )
    • Hopper'lı Minecart şimdi menzilli silahlarla kırıldığında bir Hopper ve bir Minecart düşürüyor ( MCPE-55859 )
    • Dağıtıcılar otomatik işlenirken büyülü yaylar artık tüketilmiyor
    • TNT artık patladığında eşya olarak düşmüyor ( MCPE-38101 )
    • Yangın Ücretleri artık bir TNT bloğu tutuşturulduktan sonra tüketiliyor ( MCPE-42938 )
    • Yüksüz tatar yayları artık envanterde yanlış simge göstermiyor ( MCPE-53545 )
    • Shulker Kutuları artık bir kazanda boyanabilir
    • Kamp ateşlerini yakmak için kullanıldığında yangın ücretleri artık tüketiliyor ( MCPE-46217 )
    • Olta'nın bobber hareketi düzeltildi
    • Kabarcık kolonlarındaki suyun bir kova ile toplanamaması sorunu düzeltildi ( MCPE-37571 )
    • İksirler artık Witch Hut kazanlarından tamamen çıkarılabilir

    Grafiksel

    • El yapımı kalkan animasyonu ve yay animasyonunun aynı anda oynaması durduruldu ( MCPE-41262 )
    • Üçüncü şahıs kameralı bir olta kullanırken yanlış oyuncu el animasyonları düzeltildi ( MCPE-63088 )
    • Yerleştirilen bloğun parlaklığına uymayan düşük ışık yayan blok öğeleri düzeltildi
    • Öğe çerçevelerindeki haritalarda artık çizgiler yok ( MCPE-46154 )
    • Elde ve kamerada birlikte animasyon oynatmanın neden olduğu aşırı el bob hareketi düzeltildi ( MCPE-54072 )
    • Bir fırından çıkarıldığında eşyalar artık yeşil renkte yanıp sönmüyor
    • Cam ve suyun birbirine yakınken yanlış çizilebilme hatası düzeltildi
    • Baby Foxes tarafından tutulan ürünler artık doğru bir şekilde görüntüleniyor ( MCPE-52885 )
    • Vitray artık haritalarda doğru renklere sahip ( MCPE-25702 )
    • Büyülü Elytra şimdi donatıldığında büyülü ışıltıyı gösterecek ( MCPE-23020 )
    • Yarım levhalarda yangın artık görülebilir ( MCPE-44395 )
    • Bölünmüş ekran oyunundaki ikincil oyuncular artık onlara baktığınızda düzgün bir şekilde canlandıracak
    • Büyülü kafatasları ve bloklar artık envanterde büyülü parıltı etkisine sahip
    • Bölünmüş ekran oyunundaki ikinci oyuncunun elleri, ilk oyuncular onlara baktığında artık kaybolmayacak ( MCPE-58806 )
    • Oyunu askıya almak ve devam ettirmek artık bir oyuncunun modelini Android cihazlarda ortadan kaldırmayacak ( MCPE-63119 )
    • Oyuncu simgeleri artık konum bulma haritalarında beyaz kareler olarak görünmüyor
    • "Alex" modelinin sol bacağındaki cilt tekstüre sorunu giderildi
    • Ender Eye of patlama parçacıklarını Java Edition ile eşleşecek şekilde değiştirdi
    • Elinde tutulurken zırhın bir mafyada beklenmedik bir şekilde ortaya çıkmasına neden olan bir sorun düzeltildi
    • Kalan ve Sıçrama İksiri parçacıkları artık sınırlı bir alanda kalıyor
    • Cam gibi saydam bloklar aracılığıyla işaret metni oluşturma sorunları düzeltildi ( MCPE-55327 )
    • Harita yüklenmeden önce mor ve siyah görüntüyü yanıp sönen öğe çerçevelerindeki haritalar düzeltildi
    • Animasyon ölçeği artık ana kareler arasında doğrusal enterpolasyon kullanıyor

    Ulaşılabilirlik

    • Ekran okuyucunun Xbox One'da iki kez metin okumasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
    • Metin-Konuşma artık URL'leri düzgün okuyor
    • Ekran okuyucu, dünyaları ilk kez Bedrock'a dönüştürürken, üreten dünya mesajını sadece bir kez okuyor

    Kullanıcı arayüzü

    • "Oyuncuların Katılmak için Kaynak Paketlerini kabul etmesini zorunlu kıl" seçeneği Dünya Yarat ekranında bir kez daha görünür
    • Varsayılan sohbet yazı tipini tekrar Mojangles ( MCPE-45857 ) olarak ayarlama
    • Ana menüden çıktıktan sonra bazen yazı tiplerinin kaybolmasına neden olabilecek bir hata düzeltildi
    • Oyuncuların kafalarının üzerinde titreyen kullanıcı adlarıyla ilgili bir sorun düzeltildi
    • Hopper ile bir Minecart ile etkileşime geçmek artık huni ekranını açıyor ve artık diğer ekranların açılmasını engellemiyor
    • Bazen ekran ipuçlarının yüklenmesini engelleyebilecek bir hata düzeltildi
    • Haritacılık Tablosuna ( MCPE-58527 ) kilitli haritalar için eksik metin eklendi
    • Ana menü arka planının Xbox One'da doğru oluşturulmasını engelleyen bir hata düzeltildi
    • Varlıklar ve bloklar artık Yapı Bloğunun önizlemesinde tutarlı bir şekilde gösteriliyor
    • Komut Bloğu'nun ekranı artık 4: 3 en boy oranına ( MCPE-41730 ) sahip ekranların içine tam olarak oturuyor
    • Çömelmişken etkileşimli bir bloğa karşı blok yerleştirmek artık bloğun menüsünü açmıyor
    • "Ev yatağınız eksik veya tıkalı" mesajı bir kez daha doğru görünüyor
    • XP maliyeti Örs ekranında bir kez daha okunabilir ( MCPE-51908 )
    • Gizli metin renk kodu dünyaya yerleştirilen işaretler üzerinde çalışır ( MCPE-33780 )
    • Uygun hesap izinleri olmadan çevrimiçi oynamaya çalışırken yararsız bir hata iletisi düzeltildi
    • 'Diyarınız yakında güncellenecek' ekranındayken 'Geri' düğmesine bastıktan sonra yükleme kaynaklarını takma sorunu düzeltildi
    • Korece veya Çince sanal klavyeler kullanılırken yerel metin / karakter girişini engelleyen bir sorun düzeltildi ( MCPE-62596 )
    • Bir hesapta oturum açmışken oyunu başlatırken "ağ numarası -9" hesap görüntüleniyor, ancak ağ bağlantısı yok düzeltildi
    • Klasik kullanıcı arayüzünde dokunmatik kontroller kullanılırken envanter öğelerinin zaman zaman seçilmesini engelleyen bir sorun düzeltildi
    • Müzik diski adlarının doğru dilde görünmemesi sorunu düzeltildi
    • Bir tekneden ayrılmak için araç ipucu artık platformlar arasında tutarlı
    • "Büyümek" denetleyici araç ipucu artık Çim Bloğundaki Kemik Öğünü veya su altındaki blokları işaret ederken gösterilecek
    • "Carve" araç ipucu artık balkabağındaki makasları gösterirken görüntülenir
    • Yazarken metin giriş kutusunu kapsayan iOS klavyesi düzeltildi ( MCPE-53030 )
    • Envanterdeki fareyle üzerine gelme metin konumunu giriş moduna göre ayarladı (Denetleyici modu, seçili öğenin kenarında fareyle üzerine gelme metni göstermelidir)
    • Müzikçalar artık Kitap ve Quill'de görülenin ötesine geçemez
    • Dokunmatik kontrollerle Kitap ve Quill'i kullanırken klavye artık yanlışlıkla açılamıyor
    • Market'teki indirme çubuğunun her zaman düzgün çalışmama sorunu düzeltildi
    • Market'teki "Tura Katılın" gezinme okları düzeltildi
    • Kaydırma sırasında pazar yeri değerlendirmeleri artık doğru görünüyor ( MCPE-60287 )

    Karakter Oluşturucu



    • Bazı seçimlerin oturumlar arasında kaydedilmesine neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-32089 )
    • Wings öğelerinin belirli saç stilleriyle kaybolmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
    • Varsayılan oynatıcı modeli, farklı yükseklik ve boyut seçerken görülebilecek bazı doku sorunlarının üstesinden gelmek için düzeltildi
    • Kullanıcı arayüzünde çeşitli düzeltmeler

    Komutları

    • Diğer komutlarla tutarlı olmasını sağlamak için '/ scoreboard' komut açıklamasındaki dilbilgisi güncellendi
    • '/ Locate' komutu artık en yakın yapıyı doğru şekilde gösteriyor ( MCPE-45526 )
    • Anlık efektler artık '/ effect' komutuyla kullanıldığında saniye yerine keneler kullanıyor ( MCPE-43393 )
    • İşaretleme alanları artık oluşturuldukları aynı işaretten kaldırılamaz ( MCPE-36769 )
    • Artık bir Zırh Standını bir oyuncuya ışınlarken , Zırh Standını oyuncunun yönüne çevirir ( MCPE-35979 )
    • '/ Replaceitem' için yeni aşırı yükleme eklendi (eski davranış) veya saklama seçeneği (bir öğe bu alanı kaplarsa komut bir hata döndürür)
    • Oyuncuların, oyunun çok uzakta olduğunu düşündüğü yakındaki bir parçaya ışınlanmasını engelleyen bir sorun düzeltildi


    Güncellenmiş Şablon Paketleri

    • 1.16.0 için yeni kaynaklar, davranışlar ve belgeler içeren güncellenmiş şablonlar indirilebilir
      • Kaynak Paketi Şablonu:  aka.ms/resourcepacktemplate
      • Davranış Paketi Şablonu (Belgeleri içerir):  aka.ms/behaviorpacktemplate

    Veriye Dayalı Özellikler

    • Çoğu saldırı hedefi artık veriye dayalı
    • Slime ve yüzme hedeflerinin çoğu artık veriye dayalı
    • Deneyim Küreleri veriye dayalıdır
    • Ateş topları veriye dayalıdır
    • Elytra veriye dayalıdır
    • NPC geometrisi ve animasyonları veriye dayalıdır
    • Ağaç üretimi artık veri odaklı
    • Boğulanlar artık veri odaklı
    • Solmayan kafatası saldırıları artık veriye dayalı
    • Öğe sprite'ları artık veriye dayalı
    • Yeni veri odaklı özellikler için güncellenmiş belgeler

    Öğe Bileşenine Hayran Olun

    • Çeteler artık bir etkileşim sırasında aldıkları veya aldıkları eşyalara hayran olabilirler. Bir çetenin bir öğeye hayran olabilmesi için hem admire_item hedefine hem de admire_item bileşenine sahip olması gerekir ve ilgili yapılandırmanın etkileşim bileşeninde ve / veya paylaşılabilir bileşenler bileşeninde yapılması gerekir

    Kızgın Bileşen

    • Öfkeli bileşene birkaç yeni değişken eklendi
    • Hedef Değişkenleri
      • broadcast_anger_on_attack - Eğer doğruysa, çete saldırdığında bir yayın yayını öfkesi gönderirse, bunun çalışması için broadcast_anger'ın da doğru olması gerekir
      • broadcast_anger_on_being_attacked - Eğer doğruysa, çete saldırıya uğradığında bir yayın yayın öfkesi darbesi gönderirse, bunun çalışması için broadcast_anger'ın da doğru olması gerekir
      • angry_sound - Mafya olduğunda çalınacak ses olayı angrysound_interval - Sesi tekrar çalmadan önce rasgele beklenecek saniye cinsinden aralık

    Mob Tipi Hedeflerden Kaçının

    • Avo_mob_type hedefine birkaç yeni değişken eklendi
    • Hedef Değişkenleri
      • avo_mob_sound - Mafya kızgın olduğunda çalınacak ses olayı
      • sound_interval - Sesi tekrar çalmadan önce rasgele beklenecek saniye aralığı

    Takas Bileşeni

    • Artık çeteler, eşya aldıklarında veya bir etkileşim sırasında bir eşya aldıklarında takas edebilirler. Bir çetenin takas etmesi için hem takas hedefine hem de takas bileşenine sahip olması gerekir ve ilgili konfigürasyonun etkileşim bileşeninde ve / veya paylaşılabilir bileşenler bileşeninde yapılması gerekir
    • Bileşen Değişkenleri
      • barter_table - Grubun takas sırasında hangi öğeleri verdiğini belirlemek için kullanılan bir ganimet tablosunun yolu
      • cooldown_after_being_attacked - Çete saldırıldıktan sonra hedefin ne kadar süreyle kullanılamayacağını belirtir, varsayılan değer 0'dır.
    • Takas Hedefi
      • Artık çeteler, eşya aldıklarında veya bir etkileşim sırasında bir eşya aldıklarında takas edebilirler. Bir çetenin takas etmesi için hem takas hedefine hem de takas bileşenine sahip olması gerekir ve ilgili konfigürasyonun etkileşim bileşeninde ve / veya paylaşılabilir bileşenler bileşeninde yapılması gerekir
    • Hedef Değişkenleri
      • öncelik - Çetenin bu hedefe nasıl öncelik vermesi gerektiğini belirtir

    Hunt Bileşenini Kutlayın

    • Çetenin av kutlama davranışına sahip olması gerektiğini belirtir
    • Bileşen Değişkenleri
      • broadcast - Doğruysa, kutlama yarıçaptaki diğer varlıklara yayınlanır. Varsayılan değer true
      • yarıçap - Yayın etkinleştirilirse, diğer varlıkları kutlama için haberdar edeceği yarıçapı belirtir. Varsayılan değer 16
      • duration - Kutlamanın saniye cinsinden süresi. Varsayılan değer 4'tür
      • celeberation_targets - Avlamayı hedefleyen kutlamanın başlatılması için yerine getirmesi gereken koşulların listesi
      • celebrate_sound - Çete kutlama yaparken çalınacak ses olayı
      • sound_interval - Sesi tekrar çalmadan önce rasgele beklenecek saniye aralığı

    Eşya Bileşenini Donat

    • Çeteler artık aldıkları zırh ve silahları donatabilir

    Öğe Hedefini Donat

    • Çeteler artık aldıkları zırh ve silahları donatabilir

    Etkileşim Bileşeni

    • Bileşen Değişkenleri
      • barter - true olursa, etkileşimden sonra grup takas hedefini etkinleştirmeye çalışırsa, varsayılan değer false olur
      • admire - Eğer doğruysa, mafya etkileşimden sonra hayranlık hedefini etkinleştirmeye çalışırsa, varsayılan değer false olur

    MoveToLavaGoal

    • MoveToWater hedefine benzer şekilde MoveToLava hedefi eklendi. Mafya lav bulmaya ve taşınmaya çalışır

    Gezinme Bileşeni

    • Gezinme bileşeni artık can_path_over_lava ve can_walk_in_lava parametrelerine sahip ve çetelerin (strider gibi) lavları geçmesine izin veriyor

    Panik Hedefi

    • Öncelik, hasar türünden "ignore_mob_damage" bayrağına değiştirildi (bu bayrak ayarlanırsa ve bir mafya paniğe hedef olan çeteye saldırırsa, hasar türü "hasar_kaynakları" listesindeki biriyle eşleşse bile panik yapmazlar)
    • Mevcut "Varlık Hasar Kaynakları" kullanılarak sabit kodlanmadan veriye aktarılmaya kadar değişen hasar türleri
    • Varsayılan değeri "fire, fire_tick, magma" (eski, kodlanmış davranış) yerine "all" olarak değiştirdi
    • 1.16 öncesi çeteler varsayılan olarak "ateş, ateş_tek, magma"

    Alış Eşyaları Hedefi

    • PickupItemsGoal yalnızca çetenin ulaşabileceği öğeleri dikkate alır
      • Hedefin kullanılıp kullanılamayacağını belirlerken, artık hedefin hedefi olarak söz vermeden önce çetenin ilgi duyduğu bir öğeye ulaşıp ulaşamayacağını kontrol ediyoruz. Bu, çetelerin ulaşamayacakları bir öğeyi almaya karar verdikten sonra bu hedefe sıkışmasını önlemek içindir.
    • PickupBasedOnChance değişkeni
      • Bu yeni değişken, bazen öğeleri toplayabilen ama aynı zamanda Köylüler gibi geçmişte bu hedefi kullanan çeteleri koruyan canavarlar için kullanılmak üzere eklendi. Bu değişken doğruysa, mafya, öğelerin toplanmasına izin verilen bir mafya olup olmadığını belirlemek için (oyuncu tarafından oynanan zaman, oyun zorluğu ve ay parlaklığı gibi şeylere dayalı) bir hesaplama yapılır. Bu değer sadece çetenin ilk ortaya çıkışında hesaplanır, yani bu çeteye sonsuza kadar kaydedilir ve değişmez. Değişken yanlışsa (varsayılan olarak budur), çete her zaman hedefi kullanarak öğeleri alabilir
    • CanPickupAnyItem değişkeni
      • PickupItemsGoal, ShareableComponent'e ve öğeler listesine eklenen öğelere bağlıdır. Bu yeni değişken, listeyi geçersiz kılar ve bileşene, listede olmasa bile bu çetenin herhangi bir öğeyi alabileceğini söyler. Bununla birlikte, bu değişken nedeniyle toplanan öğeler, yine de öğeler listesindeki öğelere ayarlanan önceliği onurlandırır. Bu, listede ayarlanmış bir önceliğe sahip öğelerin, bu değişken nedeniyle alınabilecek herhangi bir öğenin üzerine alınmaya devam edeceği anlamına gelir. Varsayılan olarak, false değerine ayarlıdır
    • CooldownAfterBeingAttacked değişkeni
      • Hedefe cooldown_after_being_attacked değişkeni eklendi ve hedefe saldırıldıktan kaç saniye sonra kullanılamayacağını belirledi. Varsayılan değer 0'dır.
    • CanPickupToHandOrEquipment değişkeni
      • Çetenin aldığı eşyaları donatabileceğini veya elinde tutabileceğini veya envantere ait olup olmadığını belirtme

    Paylaşılabilir Bileşen

    • Bileşen Değişkenleri
      • item / barter - true olursa, öğeyi aldıktan sonra grup takas hedefini etkinleştirmeye çalışır, varsayılan değer false olur
      • item / admire - true olursa, öğe öğeyi aldıktan sonra mafya hedefini etkinleştirmeye çalışırsa, varsayılan değer false olur
      • item / consume_item - Bir öğenin tüketilip tüketilmeyeceğini belirtir, örneğin Piglinler domuz eti tüketir (yerler). Varsayılan değer yanlış
      • item / store_in_inventory - Öğenin alınmasını ve mafya envanterinde depolanmasını isteyip istemediğinizi belirtir. Varsayılan değer yanlış

    Sıçrama Metni

    • Splash Text yükleme kodu, splash metin JSON dosyalarının tamamen değiştirilmesinden ziyade eklenebilir olmasına ve bazı koşullu ifadelerin splash metin girişlerini devre dışı bırakmasına izin vermek için artırılmıştır. "Sıçraması" alanının yanında bulunan "canMerge" adlı bir alan kullanın, varsayılan olarak 'false' değerine ayarlanmış bir bool'dur. Ayrıca, "sıçraması" nın başka bir kardeşi, bir nesne dizisi olan "koşullu" dur. Bu nesneler bir "zorunlu" alan ve bir "sıçrama" alanı içerir. "Sıçraması" alanı, orijinal "sıçraması" alanı gibi bir dize dizisidir ve "gerektirir" alanı üç alan içerir - "platformlar", "tedaviler" ve "depolar", bunların her biri ilgili verilerle karşılaştırılır

    • Birkaç Bedrock Dedicated Server belge güncellemesi ve düzeltmesi yapıldı ( BDS-1084 ,  BDS-1085 ,  BDS-2341 ,  BDS-3051 ,  BDS-3141 )
    • "Minecraft: density_limit" bileşeni artık Spawn Kuralları dokümantasyon bölümünde ( MCPE-61126 ) belgelenmiştir
    • Öğe etiketleri artık '/ gamerule' showtags kullanılarak kullanıcı arayüzünde değiştirilebilir
    • Animasyonlara yeni bir döngü modu eklendi - Artık bittiğinde oynatmayı durdurmak için "döngü" yi atlamak veya "döngü" ayarlamak yerine: bittiğinde döngü olması için doğru, artık "döngü": "hold_on_last_frame" diyebilirsiniz. animasyonun son karesini uygulama ( MCM-675 )
    • Optimize edilmiş ses yüklemesi - "load_on_low_memory" artık sound_definitions.json'da kullanımdan kaldırıldı, çünkü tüm sesler artık düşük bellek aygıtlarında çalınabilir
    • Daha önce hiç kullanılmadığı için "minecraft: shooter" türünden tür özelliği kaldırıldı
    • "Minecraft: spawn_entity", bir iç varlık nesnesine veya dizisine sahip olacak şekilde güncellendi
    • "Minecraft: behavior.defend_village_target" hedefine "attack_chance" eklendi
    • Kodda geçerli olarak sorgulanan kaldırılan veya yok edilen varlıklar düzeltildi
    • "Minecraft: spawn_entity" in "spawn_item" alanındaki geçersiz öğeler artık bir hata gösteriyor
    • "StompEggGoal" artık belirtilen alandaki tüm blokları aradığı için "search_count" kullanmıyor
    • 'AvoidMobTypeDefinition' uygulandı ve sabit kodlanmış özellikler veriye dayalı olacak şekilde dönüştürüldü
    • 'Transform_to_item' alanında 'minecraft: etkileşim' için geçersiz bir öğe adı girerseniz artık bir içerik hatası görünecektir
    • 'Minecraft: density_limit ' ( MCPE-61126 ) için ek belgeler
    • Hasar sensörlerinin mermileri filtreleyebilmesi için filtrelere yeni bir konu ekleme
    • Özel demleme tarifleri artık iksir olmayan ürünler üretebilir
    • Oyuncunun binasına tüm sürücüler için tutarlı ve sorunsuz dönüş sağlayan bir düzeltme uygulandı
    • Geometrideki özel kemikler artık özel ana kemiklerinin dönüşümlerine saygı duyuyor
    • 'Delayed_attack' davranışı artık çetelerin hedeflerini kaybettiklerinde donmasına neden olmaz
    • Varlıkların altındaki hedef varlıkları vurmasına izin vermek için "MeleeAttackGoal" düzeltildi
    • "Transform_to_item" alanında "minecraft: interacted" öğesine geçersiz bir öğe adı girerseniz artık bir içerik hatası görünecektir

    • Bir çitten çıkarken 'on_unleash' olayı artık doğru şekilde tetikleniyor
    • 'Yeni Dünya Oluştur' düğmesi metni şimdi global renk bileşenini kullanıyor
    • Çalışma zamanı tanımlayıcı alanını kullanan özel varlıklar artık vanilya varlığının adı yerine özel varlığın adını kullanıyor ( MCPE-56229 )
    • 'Collision_box' komut dosyası bileşeninden güncellenmeyen çakışma kutuları düzeltildi
    • Geçersiz komutlara sahip işlevler (örn. Yanlış seçici sözdizimi) artık kaydedilmeyecek ve çağrılamaz ( MCPE-64770 )
    • Seslerin bazen yanlış ayarların uygulanmasına neden olan ve 2D seslerin 3D olarak oynatılmasına veya tam tersi bir sorun düzeltildi
    • JSON dizilerindeki yorumlar artık hataya neden olmuyor ( MCPE-40873 )
    • Gezinti bileşeni içeren bir bileşen grubu kaldırıldığında varlıklar artık donmuyor
    • 'Damage_sensor' bileşeni artık mafya dışı aktörler üzerinde çalışacak (Ender Crystals gibi)
    • Dağıtılmış sıçrama ve kalan iksirlerin artık mermi bileşenlerinde iksir etkileri var
    • Bir varlık 'minecraft: despawn' ile umutsuzluğa düştüğünde 'pre_effect_script' artık çalışmaz
    • 'Runtime_identifier' alan kümesine sahip özel çetelerin, varsa özel bir çete yumurtası döndürmemesi sorunu düzeltildi
    • Havada ortaya çıkan bir çete, hareketi tıkandığında ve 'on_ground' filtresi artık her zaman doğru olmadığında yerde olduğunu düşünmeyecek
    • Arı yumurtası yumurtası artık düzenlenebilir
    • 'Minecraft: timer' bileşeninin bazı koşullarda erken tetiklenmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
    • Parçacık animasyonlarının tersine çevrilmesine neden olan bir sorun düzeltildi
    • 'Minecraft: pushable' bileşenini kullanmak artık eski içeriği bozmayacak
    • Davranış Paketlerindeki animasyon denetleyicilerinin adanmış sunucularda ve Bölgelerde çalışmasını engelleyen bir sorun düzeltildi ( MCPE-59881 )
    • Uçan varlık zemine temas ederken gecikmeye neden olmayacak şekilde uçan bir varlıkta kullanıldığı durumun ele alınması için "navigation.walk" düzeltildi

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönderme