JAVA EDITION: COMBAT TEST 6 SNAPSHOT - Beykent Üniversitesi

Son Yayınlar

Ana Sayfa Reklam

11 Ağustos 2020 Salı

JAVA EDITION: COMBAT TEST 6 SNAPSHOT

JAVA EDITION: COMBAT TEST 6 SNAPSHOT

JAVA EDITION: COMBAT TEST 6 SNAPSHOT

En son savaş haberlerini takip ediyor musunuz? Son Savaş Testi Anlık Görüntüsü yayınlanmasından bu yana bazı değişiklikler ve düzenlemeler var. Bu değişiklikleri geliştirmeye devam ederken, Mojang Studio'nun düşüncelerinizi ve önerilerinizi bilmesini sağlayın.

 


DEĞİŞİKLİKLER

Yeniden tasarlanan nişan alma yardımı yine. Bu sefer farklı bir yaklaşım, DAHA AZ KONTROVERSİYEL YOK!

  • "Coyote Time" kaldırıldı

  • Bir bloğun 0.9'undan daha küçük olan sınırlayıcı kutuları olan öğeler, bir bloğun 0.9'u olacak şekilde şişirilir (hedefleme amacıyla) (tavşanlar, yarasalar, vb.)

  • Kılıçlar her zaman yeniden süpürme saldırılarına sahip, baltalar ise Süpürme büyüsüne sahip

  • Kayıp artık silah ne olursa olsun bir sonraki saldırıya kadar sadece 4 tik geciktiriyor.

  • Taban erişim 3'e çıkarıldı (2,5'ti) ve gecikmiş saldırılar için ilave erişim kaldırıldı

Kalkanlardaki değişiklikler:

  • Kalkanlar artık yakın dövüş saldırıları için en fazla 5 hasarı koruyor (mermilere karşı hala% 100)

  • Kalkanlar bir saldırıdan sonra daha hızlı iyileşir

Eksenlerdeki değişiklikler:

  • Chopping, Cleaving olarak yeniden adlandırıldı

  • Büyü masasından diğer silah büyüleri kaldırıldı. Eksenlerin çok fazla olası büyüsü vardı. Ayrıca, baltalar için ortak bir Keskinlik büyüsünden çok, nadir bulunan bir Bölme büyüsüne biraz uyuyor.

Yaylarda / mermilerde değişiklikler:

  • Oyuncu ivmesi fırlatılan mermilere eklenir, ancak yalnızca nişan aldığınız yönde

  • Yay ve ok doğruluğu artık yayı ne kadar uzun süre çekerseniz yavaşça azalır

Yiyecek ve açlıktaki değişiklikler:

  • Yeme süresi 32 tık'a geri döndürüldü

  • Size bir şey çarptığında yemek artık kesiliyor

  • Doğal iyileşme daha da hızlı (2 saniye, 3 saniyeydi)

  • Doğal şifa, yiyecekleri% 50 daha yavaş boşaltır

  • Popüler istek üzerine - Sprint yapmanın 6 puandan fazla yiyecek gerektirdiği kuralı yeniden getirildi

Diğer değişiklikler:

  • Artık herhangi bir sistem tarafından kullanılmadığı için saldırı göstergesi tamamen kaldırıldı

  • Geri itme hesaplaması düzeltildi

  • Eşyaların bir istemci tarafında sabit hasar değeri

  • Oyuncuların yeniden doğduktan sonra saldıramamasına / müdahale edememesine neden olan hata düzeltildi

  • Nerfed Sweeping Edge büyüsü yüzde 25/33 / 37,5 oldu (% 50/66 / 75'ti)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme