Minecraft Beta - 1.16.100.52 (Xbox One/Windows 10/Android) - Beykent Üniversitesi

Son Yayınlar

Ana Sayfa Reklam

19 Ağustos 2020 Çarşamba

Minecraft Beta - 1.16.100.52 (Xbox One/Windows 10/Android)

 

Minecraft Beta - 1.16.100.52 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft Beta - 1.16.100.52 (Xbox One/Windows 10/Android)

19 Ağustos 2020

Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN:

  • Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir sürümüyle değiştirir
  • Realms'e erişiminiz olmayacak ve betayı önizlerken beta olmayan oyunculara katılamayacaksınız.
  • Beta sürümündeyken oynanan hiçbir dünya, oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu nedenle kaybetmemek için lütfen dünyaların kopyalarını oluşturun
  • Beta yapıları kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez
  • Beta yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android'de (Google Play) mevcuttur. Betaya katılmak veya ayrılmak için,  ayrıntılı talimatlar için aka.ms/JoinMCBeta sayfasına bakın. 

Vanilya Eşliği

  • Brewing Stand artık Blackstone ( MCPE-90465 ) ile üretilebilir
  • Oyuncular artık / give komutuyla çiftlik arazisi oluşturabilir ve Pick Block ( MCPE-25691) ile onu seçebilirler
  • Yangın hasarıyla öldürülen Morina ve Somon artık pişmiş balıkları düşürüyor ( MCPE-30693 ) 

Performans ve İstikrar

  • Belirli doku paketleri etkinleştirilmiş bir oyuna girerken meydana gelen bir kilitlenme düzeltildi 
  • Ender Dragon'a etiket eklemek artık dünyayı yeniden yüklerken oyunu çökertmeyecek ( MCPE-89076 ) 

Bloklar

  • Çit kapıları artık Blackstone Duvarları ( MCPE-78002 ) ile  hizalı
  • Kızıl Kökler ve Çarpık Kökler üzerine bloklar yerleştirmek artık kökleri düzgün şekilde kaldıracak ( MCPE-81521 ) 
  • Hedef bloklar artık üstlerindeki ek bloklara güç sağlamıyor ( MCPE-85455 ) 
  • Kakao Çekirdekleri artık tüm orman ağacı çeşitlerinin ( MCPE-46638 )  üzerine yerleştirilebilir ve bunlarda hayatta kalabilir.

Deneyim Küresi

  • Experience Orb artık dünya aydınlatmasını yok sayıyor ve her zaman maksimum parlaklıkta olmasını sağlıyor ( MCPE-67448 ) 

Öğeler

  • Düşen eşyalar artık yere çok alçakta kalmıyor 
  • Dragon Egg artık bir patlamayla yok edildiğinde her zaman düşer ( MCPE-52632 ) 

Mob'lar

  • Lav içindeki çeteler bir çıkış yolu bulamadılar. Bu düzeltme, zaten lav içindeyse bir lav bloğuna girebilmelerini sağlar 
  • Yol bulma artık "minecraft: scale" bileşenini hesaba katacak 
  • Yol bulma ve navigasyona izin vermek için BrewingStand, ButtonBlock, ChestBlock, EnderChestBlock, SlabBlock ve SoulSandBlockblock türleri güncellendi ( MCPE-47075 ) 

Teknik Güncellemeler

  • Aktör Özellikleri güncellendi. Geçersiz olan ve bazı vanilya içeriklerinde görünen iki alan artık bir içerik hatası verecektir. "Minecraft: can_fly" üzerindeki "değer" alanı ve "minecraft: foot_size" özelliği, herhangi bir varlık dosyasından kaldırılmalıdır. 
  • Teknenin Yüzdürme Bileşenini kullanmasını sağlayın. Bunu mümkün kılmak için, aktör belirtilen bloklara girdiğinde veya bu bloklardan çıktığında belirtilen olayları tetikleyen inside_block_notifier bileşeni ve buna karşılık gelen bir aktör bayrağı ayarlayan out_of_control bileşeni olmak üzere iki yeni bileşen eklendi. 
  • Minecraft paylaşılabilir öğelerin ayrıştırılmasına hata kontrolleri eklendi. Öğe adı geçersizse veya dizi boşsa içerik günlüğünü görüntüler 
  • Tanımlanmamış özel bir malzemenin yüklenmeye çalışılması artık bir çökmeye neden olmaz. Şimdi uygun bir içerik hatası atıldı 
  • Hedef İçin Bırak Öğesinin davranışını kontrol etmek için yeni veri parametreleri ortaya çıktı. Bu şunları içerir: "seconds_before_pickup", "cooldown", "minimum_teleport_distance", "max_head_look_at_height", "teleport_offset" ve "entity_types". Yeni Actor bileşen belgelerine göz atın! 
  • "Max_seconds_before_search", "search_cooldown_max_seconds" ve "seconds_until_new_task" dahil olmak üzere Hasat Çiftliği Blok Hedefinin davranışını kontrol etmek için yeni veri parametreleri ortaya çıktı. Yeni Actor bileşen belgelerine göz atın! 

Aseprite

  • Kullanıcı arayüzü artık animasyonlar için aseprite JSON dosyalarını kullanmayı destekliyor ve bu da basit çevirmeli kitaplardan daha gelişmiş animasyonlara izin veriyor

Komutları

  • Yapı bloklarını kullanmak zorunda kalmadan yapıları kaydetmeye ve yüklemeye izin veren yeni bir / yapı komutu eklendi 
  • Tek seferlik bir animasyon çalıştırmanıza izin veren / playanimation komutu eklendi. Animasyonun çalışması için tüm değişkenlerin doğru şekilde ayarlandığını varsayar
  • Varlıkların diğer varlıklara binmesini, varlıkların ata binmesini durdurmanızı, binicilerin sürücülerini tahliye etmesini veya gezintileri veya binicileri çağırmanızı sağlayan / sürüş komutu eklendi

Biçim Sürüm Kontrolleri

  • Varlık davranış dosyalarının yaptığı gibi davranması için geometri, parçacıklar ve animasyon dosyalarındaki format_version alanı güncellendi. Yani, artık kabul edilmesi için belirli bir sürüm belirtmenize gerek yoktur, bunun yerine yalnızca hedeflediğiniz sürümün sürümünü belirtebilirsiniz

SetBannerDetailsFunction

  • Artık Illager olmayan banner'ları özelleştirmeyi destekliyor
  • En fazla 6 desen ve renk belirlenebilir

Kabul edilen afiş türleri

  • "varsayılan"
  • "İllager_captain"

Kabul edilen renk değerleri

  • "siyah"
  • "kırmızı"
  • "yeşil"
  • "Kahverengi"
  • "mavi"
  • "mor"
  • "Camgöbeği"
  • "gümüş"
  • "gri"
  • "pembe"
  • "Misket Limonu"
  • "Sarı"
  • "açık mavi"
  • "Eflatun"
  • "Portakal"
  • "beyaz"

Kabul edilen desen değerleri

  • "Taban"
  • "Sınır"
  • "tuğla"
  • "daire"
  • "sarmaşık"
  • "çapraz"
  • "Curly_border"
  • "Diagonal_left"
  • "Diagonal_right"
  • "Diagonal_up_left"
  • "Diagonal_up_right"
  • "çiçek"
  • "Gradyan"
  • "Gradient_up"
  • "Half_horizontal"
  • "Half_horizontal_bottom"
  • "Half_vertical"
  • "Half_vertical_right"
  • "Mojang"
  • "Piglin"
  • "eşkenar dörtgen"
  • "kafatası"
  • "Small_stripes"
  • "Square_bottom_left"
  • "Square_bottom_right"
  • "Square_top_left"
  • "Square_top_right"
  • "Straight_cross"
  • "Stripe_bottom"
  • "Stripe_center"
  • "Stripe_downleft"
  • "Stripe_downright"
  • "Stripe_left"
  • "Stripe_middle"
  • "Stripe_right"
  • "Stripe_top"
  • "Triangle_bottom"
  • "Triangle_top"
  • "Triangles_bottom"
  • "Triangles_top"

Olası girdi

"function": "set_banner_details", "type": "varsayılan", "base_color": "mavi", "desenler": [{"desen": "çiçek", "renk": "beyaz"}, {"desen ":" triangle_bottom "," color ":" kahverengi "}]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme